Uitstekend salaris

Maandelijkse bonus

Auto van de zaak

Persoonlijk opleidingsplan

Onbeperkte studiemogelijkheden

Welkomstgeschenk

ICTMBOSupport Medewerker 2e lijnsVacatures

ICT Support Medewerker – Breda – Schiedam

By 30 oktober 2018 No Comments

Introductie

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar meerdere Support Medewerkers.

Organisatie

Het betreft een functie binnen een toonaangevend bedrijf in communicatie en energie met vestigingen binnen en buiten Europa. Innovatie en duurzaamheid staan hoog op de agenda.

De support medewerker functioneert onder de ICT Operations Manager.

Functie

De functie is gericht op het verzorgen van 2e lijns probleemoplossing op ICT-gebied.
· 2e lijns helpdesk: werkzaamheden die diepgaander zijn en niet op afstand verricht kunnen worden.
· Geven van instructies van en aan de gebruikers bij incidenten en problemen.
· Algemeen gebruikersmanagement: registreren en autoriseren van gebruikers, resetten, toekennen van
wachtwoorden en verbindingen op gang helpen.
· Analyseren van binnengekomen problemen en verdere uitwerking hiervan.
· Het bewaken van de voortgang van het afhandelen van een incident, probleem of wijzigingen.
· Bestands- en netwerkbeheer.
· Zorg dragen voor back-up.
· Correcte afhandeling en administratie van incidenten.
· Werkplekbeheer

Functie eisen

Minimaal afgeronde opleiding MBO (niveau 4).
3 tot 5 jaar ervaring met uiteenlopende zakelijke systemen en infrastructurele software en hardware systemen.

Kennis en ervaring is vereist van
· MS Windows besturingssystemen en Office pakketten (365).
· MS Windows Server, Exchange, Active Directory, VMware en Citrix.
· Kennis van netwerken (TCP/IP , LAN, WAN, WIFI).
· Bekend met ITIL Foundations.
· Goede communicatieve vaardigheden en analytisch vermogen.
· Klant- en servicegericht.
· Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid.

Inlichtingen

Peter van Schijndel
088 1991 090

Sollicitatie

recruitment@avance.nl of bel met Carin Vos 088-1991 014