Uitstekend salaris

Maandelijkse bonus

Auto van de zaak

Persoonlijk opleidingsplan

Onbeperkte studiemogelijkheden

Welkomstgeschenk

ICTMBOSupport Medewerker 2e lijnsVacatures

ICT Support Engineer – Nederland

By 3 maart 2021 No Comments

Introductie

Zorgen dat de ICT soepel verloopt, dat is jouw voornaamste taak als ICT Support Engineer. Als ervaren professional ben jij hét aanspreekpunt voor de eindgebruikers van onze opdrachtgevers als het gaat om soft- en hardware vragen. Geen vraag is te gek en met jouw brede ICT-kennis sta jij te trappelen om door te vragen, de problemen te registreren en deze op te lossen.

Voor diverse opdrachtgevers in de Randstad zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s.

Ben jij er klaar voor om AVANCEERDER te worden?

Organisatie

AVANCE ICT Groep Nederland is een full service ICT-partner met een totaalpakket aan diensten en oplossingen, zoals:
• Detachering van ICT-Specialisten;
• Vernieuwen en beheren van infrastructuren;
• Migratieprojecten en adoptie;
• Application Management.

Wij vinden persoonlijke groei en ontwikkeling erg belangrijk en hiervoor bieden wij dan ook alle middelen. Wij organiseren graag technische sessies om kennis en ervaring met elkaar te delen. De account- en fieldmanagers houden regelmatig contact met de collega’s in het veld en er wordt elk jaar een persoonlijk ontwikkelingsplan opgesteld. In dit plan worden afspraken gemaakt over o.a. competenties en certificaten, deze worden elke 6 maanden geëvalueerd. AVANCE is een mensenbedrijf en ons succes valt en staat met het enthousiasme van onze medewerkers.

AVANCE is opgericht in 1991 en heeft 200 professionals aan het werk, het hoofdkantoor is gevestigd in
De Meern. AVANCE is NEN 4400-1 gecertificeerd.

Functie

Je werkt op detacheringsbasis bij verschillende opdrachtgevers. Een prachtige kans om bij diverse bedrijven een kijkje te nemen en nog meer te leren.

De meest voorkomende werkzaamheden:
• Registreren, kwalificeren en analyseren van incidenten van eindgebruikers in bijv. TOPdesk of
ServiceNow;
• Het verlenen van 1e en 2e lijn ondersteuning via telefoon, mail of SelfServiceDesk;
• Het doorzetten van incidenten naar andere oplosgroepen;
• Dagelijks beheer in Active Directory;
• Informeren van eindgebruikers over de status van incidenten of service verzoeken;
• Installeren en uitgeven van nieuwe PC’s, laptops en/of telefoons;
• Het maken van documentatie;
• Software uitrollen d.m.v. bijvoorbeeld SCCM.

Functie eisen

Om deze functie goed uit te kunnen voeren vragen wij:
• Een afgeronde MBO-4 ICT opleiding;
• Minimaal 2 jaar ervaring met ICT-ondersteuning op 1e en 2e lijn;
• In het bezit van een ITIL en Microsoft 365 certificaten;
• Representatief, klantvriendelijk en servicegericht;
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• Woonachtig in de Randstad;
• Rijbewijs B.


Aanbod

Werken bij AVANCE betekent naast plezier in je werk, fijne collega’s en een goede sfeer:
• Een uitstekend salaris;
• Contract voor 36 of 40 uur;
• Lease-auto;
• Onbeperkte studiemogelijkheden;
• Welkomstgeschenk t.w.v. € 1.000,-

Inlichtingen

Camila Wassili: 06-25241637

Sollicitatie

Onze sollicitatieprocedure:
1. Telefonische kennismaking;
2. Gesprek met Recruitment/HR (virtueel of op kantoor);
3. Hebben we een match? Dan ontvang je een aanbieding per mail;
4. Gelukkig met het aanbod? Dan wordt je contractondertekening gevierd op kantoor. Welkom bij Avance!