Introductie
Word jij enthousiast van ICT-vragen en ben je oplossingsgericht? Dan zijn we op zoek naar jou!Als IT-supportmedewerker is het jouw voornaamste taak om te zorgen dat de IT van verschillende opdrachtgevers soepel verloopt. Als ervaren professional ben jij hét aanspreekpunt voor de eindgebruikers als het gaat om soft- en hardware vragen. Geen vraag is voor jou te gek en met jouw brede kennis sta je te trappelen om problemen te registeren en op te lossen.
Voor diverse opdrachtgevers zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s.
Organisatie
AVANCE ICT Groep Nederland is een full service ICT-partner met een totaalpakket aan diensten en oplossingen. Denk hierbij aan het vernieuwen en beheren van infrastructuren, migratie- en adoptieprojecten en Application Management.Bij AVANCE ligt de focus op persoonlijk contact en betrokkenheid. Vanaf dag één krijg je bij ons een fieldmanager toegewezen welke regelmatig contact met je houdt. We vinden het belangrijk om het beste uit onze Avanceerders te halen. Dit doen we onder andere door ervoor te zorgen dat jij op de perfecte opdracht zit. Bij AVANCE hoort naast het werken ook ontspanning. Maandelijks organiseren we uitjes en evenementen waarin we allemaal samenkomen.
AVANCE is opgericht in 1991 en heeft ruim 100 professionals aan het werk. Ons hoofdkantoor is gevestigd in de Meern.
Functie
Je werkt op detacheringsbasis bij verschillende opdrachtgevers. Een prachtige kans om bij diverse bedrijven een kijkje te nemen en nog meer te leren. De werkzaamheden binnen deze functie zijn zeer uiteenlopend en afhankelijk van de opdrachtgever. Hieronder volgen de meest voorkomende werkzaamheden:• Technische ondersteuning bieden op Azure, Intune, Sharepoint,
Microsoft 365, Windows 10/11 omgeving.;
• Probleemanalyse om tot oplossingen te komen voor veel voorkomende incidenten;
• Het verlenen van 1e en 2e lijn ondersteuning via telefoon, mail of SelfServiceDesk;
• Het doorzetten van incidenten naar andere oplosgroepen;
• Dagelijks beheer in Active Directory;
• Informeren van eindgebruikers over de status van incidenten of service verzoeken;
• Installeren en uitgeven van de nieuwe PC’s, laptops en telefoons;
• Het maken van documentatie
Functie eisen
• Affiniteit met IT, representatief, klantvriendelijk en servicegericht• Minimaal een mbo-4 opleiding afgerond in een IT-richting
• ITIL gecertificeerd en bezit meerdere Microsoft certificaten
• Minimaal 2 jaar ervaring met ICT-ondersteuning op de 1e en 2e lijn
• Communicatief vaardig en een goede beheersong van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• In het bezit van een rijbewijs B
Aanbod
• Een uitstekend salaris dat past bij je werkzaamheden• Een contract voor 36 of 40 uur
• Een leaseauto, mobiliteitsbudget of een NS-Businesscard
• Onbeperkte studiemogelijkheden
• Een fantastische sporthal bij ons op kantoor
Werken bij AVANCE betekent een uitdagende werkplek in een gezellig team. Dagelijks verzorgen wij jouw lunch en sporten we met elkaar. We vinden het belangrijk om een ‘teamgevoel’ te creëren. Dit doen we door veel dingen met elkaar te ondernemen. We gaan graag met elkaar uit eten, naar de bioscoop, karten, skydiven én naar het buitenland! Persoonlijke groei, arbeidsvoorwaarden, loyaliteit en een goede sfeer vinden wij belangrijk.
Inlichtingen
Enthousiast geworden? We ontmoeten je graag!Neem contact op met onze HR Manager Kyra (ksprangers@avance.nl)
Sollicitatie
Onze sollicitatieprocedure:1. Telefonische kennismaking;
2. Gesprek met de Business Unit manager en HR (virtueel of op kantoor);
3. Hebben we een match? Dan ontvang je een aanbieding per mail;
4. Gelukkig met het aanbod? Dan wordt je contractondertekening gevierd op kantoor. Welkom bij Avance!