Uitstekend salaris

Maandelijkse bonus

Auto van de zaak

Persoonlijk opleidingsplan

Onbeperkte studiemogelijkheden

Welkomstgeschenk

HBOOverigVacatures

Accountmanager HQ De Meern – (Die ook nog eens van Padel houdt ;-))

Introductie

Ben jij een salesprofessional met een scherp oog voor de business én het opbouwen van relaties? Om onze groei en ambities te realiseren, willen wij ons team versterken. We zijn op zoek naar een Accountmanager met kennis en/of interesse in de ICT-wereld.

Organisatie

AVANCE ICT Groep Nederland is een full service ICT-partner met een totaalpakket aan diensten en oplossingen zoals:
• Detachering van ICT-specialisten;
• Vernieuwen en beheren van infrastructuren;
• Cloud oplossingen;
• Application Management.

Het hoofdkantoor is gevestigd in De Meern. AVANCE is opgericht in 1991 en heeft 130 professionals aan het werk.

Functie

De Functie:
Als accountmanager bij AVANCE ben jij..
• verantwoordelijk voor je eigen (new) business. Acquisitie en relatiebeheer zitten in je DNA;
• een kei in het onderhouden en verder uitbouwen van (lange termijn) relaties;
• een stevige gesprekspartner op operationeel- en directieniveau;
• op strategisch niveau in staat om klanten te begeleiden met hun personele vraagstukken betreft continuïteit en expertise;
• in staat de juiste match te maken tussen opdrachtgever en kandidaat;
• gemotiveerd om de beste marges en targets te behalen;
• gedreven om je verder te ontwikkelen in sales.

Functie eisen

Wat breng je mee?
• Je bent bij voorkeur HBO opgeleid of beschikt over HBO werk- en denkniveau;
• Je bent al enkele jaren actief in de ICT en hebt ervaring met het matchen en detacheren van IT-professionals;
• Daarbij heb je een sterke commerciële drive (winnaarsmentaliteit) en streef je naar resultaat. Je weet te overtuigen en wint het vertrouwen van je klanten door een prettige en oprechte benadering;
• Je weet zelfstandig resultaten te boeken en bent een collegiale teamspeler;
• Je bent geïnteresseerd en betrokken bij je collega’s, je wordt ten slotte onderdeel van de AVANCE-familie;
• Humor is geen pré, maar een must in ons team.

Aanbod

Wat bieden wij?
• Een afwisselende functie waarin je op kantoor, bij de klant, onderweg en vanuit huis werkt;
• Korte communicatielijnen waardoor er snel beslissingen kunnen worden gemaakt;
• Veel ruimte voor eigen inbreng en het doorvoeren van goede ideeën;
• Nauwe samenwerking met andere disciplines binnen de organisatie, zoals Resourcing, Fieldmanagement en Recruitment;
• Ons kantoor in De Meern is van alle gemakken voorzien, er is een eigen sporthal met alle faciliteiten. Na het werk gezellig met je collega’s een potje (Padel) tennis of even je krachten meten in het Fitnesshonk;
• Werk je op kantoor, dan genieten we dagelijks met elkaar van een heerlijk verzorgde lunch;
• Etentjes, teamuitjes, wekelijkse borrels en (buitenlandse) reisjes;
• Een uitstekend salaris, aangevuld met een intern puntensysteem waarmee je bonussen of incentives kunt verdienen;
• Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals; communicatievergoeding, een laptop (Surface), telefoon (keuze uit eigen telefoon of iPhone) en (ruime keuze) leaseauto.

Inlichtingen

Eline van der Kulk
06 39 84 20 11

Sollicitatie

Eline van der Kulk
06 39 84 20 11